Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~giftprojekt | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany28.12.2004 @12:22:29 ostatnio na stronie29.02.2012 @00:23:27

--

ZAPRASZAM NA bez pardonu tv! http://www.bezpardonu.com !!!!

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwbezpardonu.com giftprojekt.com Gadu-Gadu2713500
digarty74 komentarze815 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~byJasek    09.04.2008 @23:13:53
Haha... wierz mi, na świecie nie ma fuksów i przypadków
_______
***for Peace, for Love, for You... byJasek***
~fridek    09.04.2008 @19:21:58
a co się będę przejmował hehhe - fajne portfolio - pozdrawiam
~osta    22.11.2007 @10:05:54
kask... na czym smigasz? ja kupuje suzuke gsxr
~osta    22.11.2007 @10:05:04
no może jakieś 70% dzięki za odwiedziny
~teodork    31.07.2007 @18:29:45
Oj nie wiem, czy Cie tam gdzies mam. A rpezgladac calego amterialu nie mam teraz czasu bo jutro na Woodstock jade
_______
Od dawna nieaktywny na DA. Zajmuję się zawodowo fotografią na terenie Śląska, Małopolski i Bielska-Białej. Moja strona: http://www.fototeo.pl
~osta    23.07.2007 @08:09:06
wiekie dzieki za odwiedziny, już niedługo nowe prace:P
-SlawekMalecki    07.07.2007 @14:08:30
To jedna z początkowych prac lustrzanką, więc można dojrzeć wiele neidoskonałości.
~teodork    07.07.2007 @11:18:20
Pewnie zobaczymy sie na Operacji Poludnie? Choc pewien nie jestem, bo w tym samym terminie jest festiwal Riedla i jeszcze jedna imrpeza na ktora byc moze sie wybiore. Na Woodstock sie nie wybierasz?
_______
Od dawna nieaktywny na DA. Zajmuję się zawodowo fotografią na terenie Śląska, Małopolski i Bielska-Białej. Moja strona: http://www.fototeo.pl
~teodork    05.07.2007 @23:02:53
Ty to sie bujasz po swiecie. Ostatnio Twojego tate spotkalem na ul. Cieszynskiej
_______
Od dawna nieaktywny na DA. Zajmuję się zawodowo fotografią na terenie Śląska, Małopolski i Bielska-Białej. Moja strona: http://www.fototeo.pl
~VALPURGIUS    05.07.2007 @15:18:43
Nie na odwal się a jedynie pierwsze jedyne i słuszne skojarzenie
Dzięki za poświęcona chwilke
Pozdrawiam
_______
Allways look on the bright side of life....

~szczepanski    17.06.2007 @16:51:08
Bardzo podobaja mi sie Twoje zdjecia.. ciekawym pomyslem jest bunkier sztuki oraz zdjecia reportazowe w Ktorych potrafiles uchwycic chwile i panujacy nastroj.
_______
O wszystkim i o niektórych innych rzeczach.
~IZUSKA    17.11.2006 @16:09:41
DAROOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!





DAROOOOO!!!!!!! looknij na moje fotki
pozdrawiam
~teodork    26.10.2006 @17:46:01
Witam Jak tam kariera telereportera? Pozdrow siostre i ucaluj ja ode mnie. Nie moglem sie pozegnac ostantio bo mi z redakcji dzwonili, ze lecimy na nstepny material.
_______
Od dawna nieaktywny na DA. Zajmuję się zawodowo fotografią na terenie Śląska, Małopolski i Bielska-Białej. Moja strona: http://www.fototeo.pl
~teodork    20.07.2006 @09:36:42
Wymiary z grubsza oszacowane - maly samuraj . Tylko namiarow brak, a zdjec sporo. Juz Ci poslalem troche zdjec na skrzynke na politologii.
_______
Od dawna nieaktywny na DA. Zajmuję się zawodowo fotografią na terenie Śląska, Małopolski i Bielska-Białej. Moja strona: http://www.fototeo.pl
~teodork    17.07.2006 @17:01:22
Witam Pana Bozydara. Podaj maila to Ci posle te zdjecia dzieciaka. No i podaj mi tez namiary na Kamile
_______
Od dawna nieaktywny na DA. Zajmuję się zawodowo fotografią na terenie Śląska, Małopolski i Bielska-Białej. Moja strona: http://www.fototeo.pl
~teodork    16.07.2006 @11:16:34
Eee. Myslalem, ze znajde tu akty Kamili a tu nic
_______
Od dawna nieaktywny na DA. Zajmuję się zawodowo fotografią na terenie Śląska, Małopolski i Bielska-Białej. Moja strona: http://www.fototeo.pl
~oswojona    09.07.2006 @13:13:47
ojjj dzięki
_______
Bez Ciebie czuję się jakby Bóg dał mi rączki, ale bez paluszków.
~szad    09.07.2006 @13:00:23
Kupiłem 3 miesiące temu na allegro, dzieki za komenta
_______
Wszystkie swoje prace w całości dedykuję mojej ukochanej....
~sugarfreecherry    24.06.2006 @22:49:11
No cóż, dziękuje
~keepright    04.05.2006 @08:39:24
ślicznie dziekuje za komentarz
_______
tereFERE...
~hoax1    04.05.2006 @01:26:20
"nie rusza mnie" to tylko głupi system oceny na da
ale " nie rusza mnie" to 5/8
dlaego pod kazdym komentem jest np.:

...5...
_______
DA SCHODZI NA PSY. 90% PRAC TO NIEZLE GOWNO WIEC NIE MAM ZAMIARU ZA SZAJS DAWAC DOBRYCH OCEN.

MOJE DIGARTY >>> http://www.digart.pl/pokaz.php?user
~katalia    03.05.2006 @22:24:57
dzięki :d
_______
Lady, is that man annoying you??
^ajednaktak    01.05.2006 @17:28:12
nie tylko ja i ty znamy uczucie usuniecia pracy mimo jej wysokich ocen... poczytaj komenty na stronce przemkabroskowskiego czy jakos tak - dzieciak jest najwyraznie j troszke sfrustrowany:P
~JoannaCombik    01.05.2006 @10:34:29
ej nie bedzie

kiedy w Krakowie byl marsz, ja musialam siedziec w pracy



~narciaz    01.05.2006 @00:05:18
czyli najlepszy byłby komputer
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt